…ONLINE A V POHODĚ…
Smlouva o poskytování telekomunikačních služeb
(připojení pevným spojem k síti internet)
uzavřená mezi
COOLCZ s.r.o.
Husova 28
693 01 Hustopeče
IČO: 27699471
DIČ: CZ27699471
Zapsaná 8.září 2006 v OR vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C52853
Tel/fax: 739054060, 519413877
E-mail: mpclick@mpclick.cz
(dále jen poskytovatel)
a
Obchodní firma | Ulice / č.p. | ||
Jméno Příjmení | Město | ||
Kontaktní telefon | PSČ | ||
IČO | zařízení na adrese | ||
DIČ | Ulice / č.p. | ||
Dat. narození | Město + PSČ | ||
Č. OP. | |||
pozn. |
(dále jen zákazník)
1. Předmět smlouvy
1.1. Poskytovatel zajišťuje zákazníkovi službu poskytování telekomunikačních služeb, to je zajištění trvalého přístupu k síti Internet bez omezení dat a času rychlostí agregované 1:4 viz.níže
Tarify INTERNET 5 N MPclick.cz
INTERNET / aktivace 1 ,- |
|||
rychlost download / upload v agregaci 1 : 4 |
měsíčně |
ročně 10% sleva |
|
|
10/1 Mega |
417 Kč |
375 Kč |
|
15/2 Mega |
480 Kč |
432 Kč |
|
20/3 Mega |
590 Kč |
531 Kč |
Televize |
|||
název |
měsíčně |
ročně 10% sleva |
|
|
k tarifu 10/1 Mega |
99 Kč |
89 Kč |
|
k tarifu 15/2 Mega |
69 Kč |
62 Kč |
|
k tarifu 20/3 Mega |
ZDARMA |
ZDARMA |
|
|||
balíček INTERNET + TV |
|||
název |
měsíčně |
ročně 10% sleva |
|
|
10/1 NET + TV |
516 Kč |
464 Kč |
|
15/2 NET + TV |
549 Kč |
494 Kč |
|
20/3 NET + TV |
590 Kč |
531 Kč |
Ceny jsou včetně DPH.
*Cena se slevou je výsledná cena při předplacení tarifu na 1 rok dopředu.
Na tarify není uplatňováno FUP. Tarify jsou bez časového nebo datového omezení.
2. Povinnosti poskytovatele
2.1. Poskytovatel se zavazuje připojit zákazníka ke své sítí přes přístupový bod bezdrátové sítě.
3. Povinnosti zákazníka
3.1. Zákazník se zavazuje neprovádět žádné změny v nastavení datové linky související s poskytováním služby, které by měly za
následek poruchu nebo její zneužití.
3.2. Zákazník se zavazuje závadu v předmětu poskytování této služby neprodleně telefonicky hlásit poskytovateli.
3.3. Tato informace musí obsahovat údaje o uživateli, IP adresu, popis závady, čas vzniku a čas nahlášení závady, jméno osoby oprávněné k jednání za uživatele ve věci vyřešení závady, telefonní kontakt. V případě, že se jedná o poruchu na zařízení uživatele , poskytovatel se zavazuje odstranit poruchu do 48h od nahlášení. Pokud bude zjištěna závada na zařízení uživatele (PC), bude uživateli vyúčtována celá oprava včetně dopravného ihned po odstranění poruchy. POZOR! Radiové zařízení je nutné za bouřky odpojit.
Pro hlášení poruchy je možné použít tel. čísla:
tel: 739 054 060
v pracovní době 9.00 – 17.00 hod
4. Platební podmínky
4.1. Zákazník provede úhradu platby nejpozději do 10. dne každého měsíce, pokud není dohodnuto jinak. Za den úhrady platby se považuje den, ve který je částka připsána na účet poskytovatele. Složenky k úhradě společnost nezasílá. V případě, že bude zákazník s platbou v prodlení, má poskytovatel právo požadovat po zákazníkovi úroky z prodlení ve výši zákonné sazby úroku z prodlení z celkové dlužné částky za každý započatý kalendářní den prodlení.
Poskytovatel a zákazník se smluvně dohodli na jednorázovém aktivačním poplatku
za zavedení služby ve výši:
Aktivace
|
Užívání |
Cena včetně DPH |
|
neurčitá (zapůjč HW) |
1,- |
|
neurčitá (vl. zařízení) |
1,- |
|
neurčitá (zakoupení zař.) |
2500,- |
Poplatek je splatný po zahájení poskytování služby.
Hodnota zapůjčeného zařízení :
Zařízení |
Cena včetně DPH |
Wireless Access Point |
2500,- |
Instalace + UTP 10 m + dopravné |
2500,- |
celkem |
5.000,- |
Možné doplatky:
|
NÁKLADY |
Cena včetně DPH |
|
Síťová karta |
300,- |
|
Pozink konzola |
200,- |
|
Pozink. Konzola 2 |
400,- |
|
Připojení 2 PC |
700,- |
|
Doplatek UTP ( 10,-/m ) |
|
|
Napájení po ethernetu |
250,- |
|
Switch 5 port |
400,- |
|
Wireless Access Point |
900,- |
|
Pozn. |
|
|
CELKEM |
|
4.2. Dojde-li ze strany poskytovatele k přerušení předmětu plnění této smlouvy na více než 24 hodin, má zákazník právo na slevu z měsíčního poplatku za každých 24 hod.
4.3. Dojde-li ze strany poskytovatele k přerušení předmětu plnění této smlouvy o více než 10 dní v kalendářním měsíci, má zákazník právo na slevu jednoho měsíčního tarifu dle uzavřených smluvních podmínek. Poskytovatel uplatňuje na síti agregaci. Agregace znamená, že rychlost, která je smluvená je rychlostí maximální, ale pokud dojde k vytěžování přenosových prvků ve špičkách, je možné, že rychlost klesne až na minimální agregační poměr. Příklad : pokud zákazník sjednal tarif 10000/1000 v agregaci 1:4, tak je možné, že ve špičce klesne tato rychlost na čtvrtinu , tzn 2500 kbit v downloadu a 250 kbit v uploadu. Odhadovaná a stabilně dosahovaná rychlost je ze zkušeností minimálně 80% nominální sjednané rychlosti. Pokud se parametry služby trvale nebo pravidelně a opakovaně rozchází s uvedeným tvrzením, má zákazník právo na reklamaci dle následujícího bodu a bodů smlouvy 3.2 a 3.3.
4.4. Zákazník má povinnost uplatnit reklamaci služby do 2 měsíců od nahlášení poruchy, pokud zákazník nárokuje slevu, je nutné ji přesně vyčíslit včetně nárokovaného období. Reklamaci je nutné vyhotovit písemnou formou a doručit na adresu poskytovatele. Reklamace se vyřizují nejpozději do 1 měsíce od doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace složitější technické šetření, vyřizuje se reklamace nejpozději do 2 měsíců od jejího doručení.
4.5. Za ostatní služby si poskytovatel účtuje částku, která je platná v aktuálním ceníku poskytovatele.
5. Další ustanovení
5.1. Dotovaná cena instalace: Smluvní strany se dohodly na ceně instalace 2500,-, která bude účtována v případě, že zákazník neuhradil 12 a více pravidelných měsíčních plateb.
5.2. Zařízení je po celou dobu trvání smluvního vztahu majetkem firmy COOLCZ, s.r.o. Obě smluvní strany mohou tuto smlouvu vypovědět pouze písemnou formou. Výpovědní lhůta je 30 dnů a začíná běžet od druhého dne po doručení výpovědi. Po dobu výpovědní lhůty jsou všechny smluvní strany povinny plnit své smluvní povinnosti.
5.3. Zákazník odpovídá za zapůjčené zařízení. Poskytovatel a zákazník se dohodli, že zákazník uhradí případnou škodu způsobenou bleskem, přepětím či jiným zásahem na zapůjčeném zařízení poskytovateli.
5.4. Poskytovatel má právo smlouvu jednostranně vypovědět v případě, kdy bude zákazník více než třicet dní v prodlení s úhradou každé, byť jednotlivé platby za poskytované služby.
5.5. V případě ukončení smlouvy se zákazník zavazuje vrátit zapůjčené zařízení do 10 dnů ode dne ukončení smlouvy. Pokud zákazník tak neučiní ve stanovené lhůtě, je účtován zákazníkovi poplatek za svoz a deinstalaci zařízení ve výši 1000,-. Pokud zákazník zařízení nevrátí ve stanovené lhůtě a nedovolí svoz a deinstalaci zařízení, je poskytovatel oprávněn vyúčtovat zákazníkovi zařízení ve výši vyznačené v této smlouvě a ten je povinen toto zaplatit ve lhůtě stanovené ve faktuře vystavené poskytovatelem.
5.6. Poskytovatel má právo dočasně pozastavit poskytování služeb a to v případě, že zákazník je s úhradou faktury v prodlení více jak 10 kalendářních dnů. Po dobu pozastavení poskytovaných služeb nemá zákazník právo na slevu za dny, po které nebylo možné službu používat v důsledku neplnění závazků zákazníka.
5.7. V případě, že poskytovatel musí zákazníkovi zaslat písemnou upomínku o nedoplatcích na jeho adresu má poskytovatel právo vystavit daňový doklad na 50 Kč za každou vystavenou upomínku. Upomínky jsou vystavovány v periodě 14-ti dní.
5.8. Obnovení poskytování služeb, které bylo omezeno nebo přerušeno v důsledku závažného porušení smluvních závazků uživatele, může být provedeno až po úplném uhrazení všech dlužných částek včetně příslušenství. Provozovatel má právo vystavit současně s obnovením poskytování služeb fakturu (daňový doklad) na zaplacení ceny za obnovení služeb ve výši 500,- Kč za každý okruh nebo přípojku.
5.9. Mimosoudní řešení sporů : Český telekomunikační úřad je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací a poštovních služeb v rozsahu právní působnosti stanovené zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o elektronických komunikacích“) a zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o změně některých zákonů (zákon o poštovních službách) ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o poštovních službách“). Podrobnosti na https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.
5.10. Ceny uvedené ve smlouvě zahrnují příslušnou DPH.
Smluvní strany prohlašují, že smlouva nebyla sepsána v tísni ani za nevýhodných podmínek, smlouvu přečetly a s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy.
Zákazník uhradil při převzetí wi-fi zařízení hotově částku:……………….…….. Kč s DPH
Platba za poskytované služby je vždy do 10 dne v měsíci ve výši: …………….Kč s DPH
na č.ú. 2600056090/2010 pod variabilním symbolem…………………………….................
Celková cena zapůjčeného zařízení je 5000,- Kč s DPH
AP: |
192.168.43.231 |
MAC adresa: |
|
SMTP: |
smtp.mpclick.cz |
pozn. |
|
V …………………………………. dne ………………………
.......………………................... ..............................................
zákazník COOLCZ s.r.o.
Ing. Zdeněk Mrhal